اموزش فروش ارز دیجیتال No Further a Mystery

Wiki Article

از آنجایی که صرافی ها به عنوان واسطه در بازار دیجیتال عمل می کنند و ارتباط بین طرفین معامله را بر قرار می کنند و همچنین تا میزان زیادی امنیت معاملات و ارز های دیجیتال به ویژه بیت کوین را تضمین می کنند لذا انتخاب یک صرافی معتبر و مناسب بسیار مهم می باشد .

بایننس بزرگترین صرافی حال حاضر دنیا برای معامله ارزهای دیجیتال است.

درواقع همین سودهای نجومی بسیاری را به این بازار کشانده است، کسانی که تصور می‌کنند بدون دانش و فقط با انجام معاملات می‌توان سودهای هنگفت کسب کرد.

کیف پول بیت کوین را می‌توانید مانند حساب بانکی خود در نظر بگیرید که از آن می‌توان برای دریافت، ذخیره و ارسال بیت کوین استفاده کرد.

به عنوان مثال در صرافی کوینکس، پس از آنکه حساب خود را شارژ کردید، (یعنی تتر یا هر ارز دیگری را به آن انتقال دادید) می‌توانید با جستجوی ارز دیجیتالی که قصد خرید آن را دارید اقدام به خرید کنید.

بنابراین، حتماً از کیف پول‌ خود نسخه پشتیبان (بک‌آپ) بگیرید تا در صورت مفقودی رمز کیف پول یا خراب‌شدن دستگاهی که برنامه روی آن نصب است، بتوانید مبالغ خود را بازیابی کنید. معمولاً کیف پول‌ها برای بک‌آپ به شما یک مجموعه ۱۲ یا ۲۴تایی از کلمات انگلیسی ارائه می‌دهند که باید آنها را در جایی امن یادداشت کنید. در صورت وقوع هرگونه مشکل، با آن کلمات می‌توانید به‌راحتی به دارایی‌های خود دسترسی پیدا کنید.

استیبل کوین به ارز دیجیتالی اشاره دارد که یک پشتوانه دارد، این پشتوانه می‌تواند ارز فیات یک کشور باشد، طلا باشد و یا حتی سهام یک شرکت.

خیر، ارزهای دیجیتال همان‌طور که از اسمشان پیداست دیجیتالی هستند و ماهیت فیزیکی ندارند. ارزش دارایی‌های شما به صورت دیجیتالی در کیف پول شما ثبت می‌شود.

اگر در خارج از کشور زندگی می‌کنید، برای خرید بیت کوین با کارت اعتباری یا حساب بانکی خود می‌توانید از یک صرافی بیت کوین خارجی خرید را انجام دهید.

بیت کوین اولین ارزدیجیتال جهان به عنوان پادشاه رمزارزها نیز شناخته می‌شود، به باقی ارزهای دیجیتال به جز بیت کوین، آلت کوین گفته می‌شود به عبارت دیگر هر ارز دیجیتالی که بیت کوین نباشد، آلت کوین است.

در صورت رخ‌دادن هرگونه کلاهبرداری، هک و یا عدم وفای به عهد در اموزش خرید و فروش ارز دیجیتال فضای ارزهای دیجیتال، شخص می‌تواند شکایت رسمی ارائه دهد و دادگاه به آن رسیدگی خواهد کرد.

آیا باید حتما یک بیت کوین بخرم؟ نه، بیت کوین به واحدهای کوچکتری تبدیل می‌شود. مثلاً شما می‌توانید ۰.۰۰۱ از یک بیت کوین را بخرید.

دینا / سرمایه گذاری / ارزهای دیجیتال / آموزش خرید و فروش بیت کوین آموزش خرید و فروش بیت کوین

با فعال‌سازی تأیید دو عاملی، برای ورود به حساب علاوه بر واردکردن گذرواژه، باید از طریق یک عامل دیگر هویت خود را تأیید کنید. برای این کار دو راه دارید:

Report this wiki page